Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość

Rzeczywistość wirtualna (virtual reality – VR) to technologia, która pozwala użytkownikowi na interakcję z symulowanym komputerowo środowiskiem. Dzięki specjalnym okularom 3D możemy się przenieść w zupełnie inną przestrzeń. Jest to nowa jakość rozrywki, pozwalająca na wielozmysłowe doznania.

Rzeczywistość wirtualną przykładowo można wykorzystać jako:

  • symulacje
  • prezentacje
  • wizualizacje

Rozszerzona rzeczywistość (augmented reality – AR) to nowy sposób na marketing i promocję w Państwa firmie. W skrócie ta technologia polega na łączeniu obrazu realnego świata z elementami wirtualnymi, pozwala to na uzupełnienie go o dodatkowe, potrzebne w danym momencie elementy. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości Twoi klienci będą mogli w nowej formie skorzystać z usług jakie oferujesz czy nawet kupić produkt bezpośrednio z poziomu swojego telefonu.