Rzeczywistość wirtualna (virtual reality – VR) to technologia, która pozwala użytkownikowi na interakcję z symulowanym komputerowo środowiskiem. Dzięki specjalnym okularom 3D możemy się przenieść w zupełnie inną przestrzeń. Jest to nowa jakość rozrywki, pozwalająca na wielozmysłowe doznania.
Rzeczywistość wirtualną przykładowo można wykorzystać jako:
- symulacje
- prezentacje
- wizualizacje
[wonderplugin_gallery id=”2″]
Rozszerzona rzeczywistość (augmented reality – AR) to nowy sposób na marketing i promocję w Państwa firmie. W skrócie ta technologia polega na łączeniu obrazu realnego świata z elementami wirtualnymi, pozwala to na uzupełnienie go o dodatkowe, potrzebne w danym momencie elementy. Dzięki rozszerzonej rzeczywistości Twoi klienci będą mogli w nowej formie skorzystać z usług jakie oferujesz czy nawet kupić produkt bezpośrednio z poziomu swojego telefonu.
[wonderplugin_gallery id=”1″]